Jonnywoo
Co do odczuć jakościowych w i35 zgadzam się. Są modele w których kitajce muszą się poprawić - nie ma o czym dyskutować. Zresztą żadnego modelu IMO nie mają idealnego jakościowo i technocznie (włacznie z Optimą, i40 i nowym Santa Fe) choć niektóre IMO jak np Ceed reprezentują bardzo atrakcyjny poziom w klasie względem konkurencji.
Ale nie mogę się powstrzymać od napisania, że Twoje zestawienie aut do porównania jest wręcz niesamowite. Jakże moim zdaniem nietrafione.
No bo porównywać RS-a pod względem silnika i parametrów dynamicznych z koreańczykami, które na naszym rynku w seg. D mają tylko silniki od kosiarek w dieslu a w benzynie archaiczne wolnossaki jest co najmniej bez sensu. Że w ogóle taki zestaw Ci na poważnie przyszedł do zestawienia obok siebie....
No i zupełnie dwie różne klasy w drugim? OK piszesz o wnętrzu i masz rację.
Ale I35 ale nie jest topom produktem w palecie a Superb tak. Jak już chcesz taki dziwny zestaw porównywać to chociaż IMO postaw Santa Fe nowe z SII. Choć to też jest bez sensu.
W obydwu Twoich przypadkach w tych własnych argumentach masz rację ale obydwa przypadki (zestawienia) jak dla mnie są dziwne. Obydwa zrobione na siłę pod względem konkretnych wybranych elementów z góry faworyzujące konkretne auto :wink:
Dla RS-a nie ma konkurenta do zestawienia u skośnych na naszym rynku. Tu powinien pojawić sie zamiast niego Superb. A z i35 to zestaw Yeti.
I tu i tu skoda miałaby bardzo mocne argumenty i zdroworozsądkowo patrząc by wygrała IMO.
Co do odczuć jakościowych w i35 zgadzam się. Są modele w których kitajce muszą się poprawić - nie ma o czym dyskutować. Zresztą żadnego modelu IMO nie mają idealnego jakościowo i technocznie (włacznie z Optimą, i40 i nowym Santa Fe) choć niektóre IMO jak np Ceed reprezentują bardzo atrakcyjny poziom w klasie względem konkurencji.
Ale nie mogę się powstrzymać od napisania, że Twoje zestawienie aut do porównania jest wręcz niesamowite. Jakże moim zdaniem nietrafione.
No bo porównywać RS-a pod względem silnika i parametrów dynamicznych z koreańczykami, które na naszym rynku w seg. D mają tylko silniki od kosiarek w dieslu a w benzynie archaiczne wolnossaki jest co najmniej bez sensu. Że w ogóle taki zestaw Ci na poważnie przyszedł do zestawienia obok siebie....
No i zupełnie dwie różne klasy w drugim? OK piszesz o wnętrzu i masz rację.
Ale I35 ale nie jest topom produktem w palecie a Superb tak. Jak już chcesz taki dziwny zestaw porównywać to chociaż IMO postaw Santa Fe nowe z SII. Choć to też jest bez sensu.
W obydwu Twoich przypadkach w tych własnych argumentach masz rację ale obydwa przypadki (zestawienia) jak dla mnie są dziwne. Obydwa zrobione na siłę pod względem konkretnych wybranych elementów z góry faworyzujące konkretne auto :wink:
Dla RS-a nie ma konkurenta do zestawienia u skośnych na naszym rynku. Tu powinien pojawić sie zamiast niego Superb. A z i35 to zestaw Yeti.
I tu i tu skoda miałaby bardzo mocne argumenty i zdroworozsądkowo patrząc by wygrała IMO.
Komentarz